Početna stranica

petak, 26. rujna 2014.

Bourjois 123 Perfect Foundation

Pozdrav svima :).

Danas vam donosim recenziju Bourjois 123 Perfect pudera. 

Volim Bourjois pudere, njihov Healthy Mix sam već koristila u nijansi 52 i 54 koju sam koristila kad sam se vratila s mora budući da mi je tada koža bila jako tamna. Sad sam počela koristiti njihov 123 Perfect puder u nijansi 51 koji sam nosila zadnjih tjedan dana i mogu reći da mu nisam našla zamjerku.


Moja koža lica
Prije nego što počnem s recenzijom htjela bih istaknuti kako je moja koža lica masna, a podton žuti. 


O puderu - "Puder se sastoji od 3 pigmenta pomoću kojeg se postiže savršen ten. Žuti pigment neutralizira podočnjake i daje odmoran izgled, ljubičasti daje svježinu licu, a zeleni neutralizira crvenilo. Na licu traje čak 16 sati."






Miris
123 Perfect puder nema voćni  miris kakav ima HM puder. Rekla bih da je miris ovog pudera skroz normalan, nije prejak i kada ga nanesete na lice miris više nećete osjećati.

Tekstura

Gušća je od HM pudera i samim tim omogućuje bolje prekrivanje te zbog takve teksture trošite manje proizvoda. Ono što je mene iznenadilo kod ovog pudera je to što dobro prekriva, a opet ne osjetim težinu na licu. 





Bitno je istaknuti i to da ovaj puder jako dobro matira, ali i da matira na dobar način, odnosno ne istakne mi dodatno suhe dijelove oko nosa. Ukoliko imate suhu kožu lica onda mislim da bi vam bolje odgovarao HM puder jer on ostavlja dewy finiš.

123 Perfect puder dolazi i u nijansi 51 dok je kod HM pudera nasvjetlija nijansa 52 te mi je ta nijansa uvijek bila mrvicu pretamna. Također, HM 52 mi je prežuta, a 123 Perfect 51 mi je više neka neutralna nijansa i ljepše mi izgleda na licu iako imam žuti podton. 

Puder možete nanijeti prstima ili kistom. Iako sam velika obožavateljica kistova, najviše ga volim nanositi prstima jer tako nanešen izgleda najbolje. 

Što se tiče postojanosti na licu, čisto sumnjam da izgleda prekrasno i nakon 16 sati nošenja, ali vam mogu reći da se nekih 6-8 sati (koliko ga ja dnevno nosim) drži jako dobro na licu. S HM puderom mi se lice dosta brzo zamasti, pogotovo ako ne stavim puder u kamenu preko njega, dok s ovim nisam primijetila da sam se sjajila.



Nažalost, trenutno nemam HM u nijansi 52 pa ne možete vidjeti koliko ta nijansa vuče na žuto dok 123 Perfect više vuče na neku neutralnu bež boju.






Cijena: 113, 90 kn

Količina: 30 ml

Još ću samo napomenuti da mi nijedan od ovih pudera nije izazvao prištiće ni iritacije. 

To je to za prvu recenziju.

Do sljedećeg posta, 

Ćo :*


Jeste li probale neki Bourjois puder i kako ste zadovoljne njim?
  








Broj komentara: 10:

  1. ja volim svoj bourjois flower, vecina ga ljudi nije ljubitelj. al meni je savrsenstvo. hm mi na licu ne traje bas predugo, al slijedeci za probu je svakako ovaj

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam gledala flower kad sam kupovala ovaj jer recenzije kažu da i on matira, ali sam se ipak odlučila za ovaj :)

      Izbriši
  2. Meni je HM među rijetkima koji nije izazvao prištiće :) Ali bi voljela isprobati i 123...veliki sam ljubitelj bourjois make up-a :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. That makes two of us :) i meni je jedan od najdražih brendova.

      Izbriši
  3. HM sam nosila mnogo puta, ali imam veliku želju da probam 123, koji do sada nisam probala jer nemam masnu kožu. Ali čula sam sve najbolje o njemu :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vjerujem da bi ti odgovarao ako imaš normalnu ili mješovitu kožu, ali ako imaš suhu onda možda bolje da ostaneš na HM-u .

      Izbriši
  4. Meni se svidjaju i HM i 123, ali za svaki dan ipak radije HM jer je laganiji. Koristim nijanse 53 i 55. Zaista jako dobri i kvalitetni puderi, medju najboljim drogerijskim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, HM je stvarno laganiji, ali je meni problem što se od njega jako brzo zasjajim. Slažem se s tobom da su jedni od najboljih drogerijskih pudera :).

      Izbriši
  5. Njihovi mi se puderi cine prezutim za moj rozi podton, ali svakako namjeravam isprobati jedan, samo da nadjem nijansu :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Onda bi ti možda odgovarao ovaj 123, vidiš na swatchu da ne vuče na žuto :)

      Izbriši