Početna stranica

nedjelja, 2. studenoga 2014.

Favoriti | listopad 2014.

It's been a long time... točnije prošlo je mjesec dana od mog posljednjeg posta. Želim se zahvaliti svima koji su svraćali na blog za vrijeme moje neaktivnosti. 
Listopad je brzo prošao, a danas vam donosim proizvode koji su mi bili omiljeni u njemu. Počet ću od Afroditinih proizvoda koji su prikazani na slici ispod. 

  

Afrodita pjena za čišćenje za normalnu do masnu kožu je proizvod kojim sam jako zadovoljna. Pjena sadrži hijaluronsku kiselinu i ekstrakt limuna te ima predivan miris. Kožu jako dobro očisti, a možete ju koristiti i za uklanjanje šminke oko očiju što znači da samo jednim proizvodom možete očistiti cijelo lice. Ja sam svoju platila 8 km na akciji u CMu, inače je ova pjena 10 km. Mislim da ću isprobati još neki proizvod iz ove linije, a pjenu ću sigurno opet kupiti.

Afrodita šampon kopriva & pantenol je šampon protiv opadanja kose. Konačno sam se riješila opadanja kose, za to nije zaslužan samo ovaj šampon nego i neke loše navike koje sam promijenila. 
Po meni je ovo jedan od boljih šampona za masnu kosu. Ne sadrži silikone, parabene ni parafine. Ja ga najčešće prelijem u Garnierovu bocu od šampona  (400 ml) jer mi je ova litarska nezgodna za korištenje. Košta oko 4 km. Ako imate masnu kosu mogu vam preporučiti Garnier šampon od piva i nara, naravno da ga nema za kupiti u zaboravljenoj Bosni, ja sam ga prije kupovala u Osijeku u Mulleru, izgleda ovako



Kokosovo ulje koristim jednom tjedno na kosi. Najčešće subotom kad ga držim skoro cijeli dan, a navečer ga isperem. Kosa mi nije oštećena jer ju ne bojim, ne peglam, ne feniram. Inače imam masnu kosu, ali od čestog pranja mi vrhovi znaju biti isušeni tako da ih rješavam kokosovim uljem.  
Već sam nakon prvog korištenja primijetila znatnu razliku. Kosa je mekša i izgleda zdravo. Ne znam kako djeluje na ekstremno oštećenoj kosi, ali svakako preporučujem da probate.

Elseve Total Repair Extreme maska za kosu je jedna od boljih koje sam probala. Tekstura nije tako gusta kao kod npr. Garnierovih maski, podsjeća me na Wellinu Moisture masku za kosu koja mi je bila odlična. Masku koristim onda kada ne stavljam ulje prije pranja i mogu reći da dobro odradi posao. Kosa bude mekša, lakše se češlja i predivno miriše.

  

Alverde balzami za usne su mi najbolji balzami koje sam probala. Ovaj od nevena mi je mrvicu bolji od ovoga od trešnje jer više njeguje. Crveni daje usnama malo boje i miriše na trešnju. Dobar mi je još i njihov balzam od mandarine, ali ga u BiH nisam viđala.





Stigli su mi novi kistovi. Vjerojatno ću nešto više o njima napisati u recenziji. Najviše sam koristila one za nanošenje tekuće podloge i za konturiranje. Dlaka je sintetička pa puder s njih možete lako oprati. Prilikom pranja dlačice nisu ispadale.




Rimmel lak za nokte u nijansi 613 midnight rendezvous je lak koji sam najčešće imala na noktima. Ne osuši se baš za 60 sekundi, ali moram priznati da se suši brže od većine lakova koje imam. 

Za kraj jedna manikura koju sam često radila. Ovaj šljokičasti lak preko je iz linije Essence Colour & Go.




Do sljedećeg posta,
Ćo :*






Broj komentara: 7:

  1. Ja sam sad kupila litarski od bijelog luka i bas mi je dobar. A prije susenja kose na korijen naprskam balea salt spreja malo volumen da dobijem i od kako to radim malo manje mi se masti kosa, iako rijetko kad predjem dva, eventualno tri dana pustene kose ali hajd bog dao suhi sampon i lagane frizure da se podigne :D i zime ljeta gospodnjeg 2012 sam imala alverde balzam od mandarine i negdje ga izgubim, jos ga nisam prezalila..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i taj od bijelog luka, dobar mi je isto. I ja stavim suhi šampon, ali mrzim ga stavljati. Joj da su meni tri dana, ja drugi odmah perem jer ne želim znati kako bi to izgledalo treći dan hahah. Evo suosjećam za balzam :)

      Izbriši
  2. čekam sad recenziju kistova zanima me koji su to :-D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bit će uskoro, samo da isprobam i ostatak ekipe :)

      Izbriši
  3. Rimmel lak je bas lijep. Nisam probala alverde balzame ali čujem samo riječi hvale o njima. Mene zanimaju kistovi. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Lak je tvoja boja :D a balzame svakako probaj. Kistove ću uskoro recenzirati.

      Izbriši
  4. Ovo je isto kao da sam ja napisala! :D

    Od sada ti javno kometarisem, jer sma i ja napravila blog... pa dodji da se druzimo! :*

    OdgovoriIzbriši