Početna stranica

subota, 14. veljače 2015.

Favoriti (preparativa - lice) | siječanj


Kad sam počela pisati post shvatila sam da mi se nakupilo previše proizvoda pa sam odlučila razlomiti post u dva dijela. U drugom će biti dekorativni prošlomjesečni favoriti, a u ovom prvom preparativni.


Himalaya Herbals Purifying Neem Mask | Ono što me privuklo da kupim ovu masku je to što su sastojci u njoj 100% biljni. Također, čula sam da prah Neema ima "čudotvorna" svojstva. Poznat je po tome da sprječava kožne infekcije, pospješuje zacjeljivanje rana, ublažava siptome akni, psorijaze i ekcema; ublažava sve vrste iritacije kože, uključujući svrab, osip, alergijske reakcije i infekcije kože. Na poleđini maske stoji kako se radi o antibakterijskoj maski Neema koji u kombinaciji s indijskim šafranom regulira lučenje sebuma, čisti pore, sprječava nastanak bubuljica i poboljšava ten. Djelotvorno eliminira bakterije koje uzrokuju nastanak akni. Valjareva glina hladi i mekša kožu. 
Valja napomenuti i da je maska namijenjena normalnoj i masnoj koži. Miris joj i nije baš ugodan, ima nekakav čudan biljni miris, ali nije nepodnošljiv. Na licu se drži do 15 minuta, čim se maska osuši lice je spremno za pranje. Ono što je meni najbolje kod ove maske je to što mi se lice nakon nje ne zamasti dosta dugo, a ne čini se isušeno. Što se tiče bubuljica, nisam baš sigurna koliko je tu pomogla jer ju ne koristim tako dugo.

Himalaya Herbals Gentle Refreshing Face Wash Gel sam skoro potrošila i mogu reći da sam jako zadovoljna njime. Kao i maska i gel je namijenjen normalnoj i masnoj koži. Najčešće ga koristim navečer nakon što skinem šminku Vita mlijekom za skidanje šminke o kojem sam pisala ovdje. Primijetila sam i da ga trošim sporije od ostalih gelova jer je dovoljna mala količina da se lice u potpunosti očisti.

Celandine and Spring Water Cleanser Gel | Ovaj sam gel dobila na poklon, inače ne naručujem iz kataloga pa je ovo vjerojatno prvi put da spominjem nešto iz Avona. Gel koristim ujutro jer mi se čini blažim od Himalaya gela, a kako ujutro ne moram čistiti lice od šminke on mi dođe savršen za umivanje. 


Nelsons Pure & Clear Acne Treatment Gel Ovaj je gel zvijezda posta. Naručila sam ga s iHerba nakon što sam čula da ga hvale youtuberice. Gel se stavlja na područje gdje je izbila akna i ja ga najčešće stavim navečer pred spavanje, a ujutro na tom mjestu nema ni znaka upale. S njim sam polako počela dovoditi lice u red i sigurno ću ga ponovno naručiti.

Nivea Fast Absorbing Fluid Budući da imam masnu kožu lica ovakvi su mi proizvodi uvijek dobrodošli. Teksturom me ovaj fluid podsjeća na Balein Aqua Serum. Lagan je i brzo se upija, a i odličan je kao podloga za puder.


Alverde ulje divlja ruža Kupila sam ga za njegu područja oko usana i oko očiju, a nisam ga nikako koristila na cijelom licu jer ne želim znati na što bi to ličilo. Mogu reći da mi je zbilja popravilo stanje kože oko usana koja je preko zime jako isušena, a dobro nahrani i područje oko očiju.

Dr. Pasha ulje sjemenki grožđa | Ulje koje sam kupila za njegu kose jer sam negdje pročitala da je jako dobro za kosu. Ima predivan miris grožđa i kad ga stavim na kosu osjetim ga cijeli dan. Budući da je pogodno i za njegu lica isprobala sam ga i u tu svrhu. Koristila sam ga na isti način kao i alverde ulje i mogu reći da mi je za nijansu draže od alverde ulja.   

Alverde balzam za usne neven | O njemu sam već pisala ovdje.


Jeste li isprobale neke od ovih proizvoda i kako su vam odgovarali?

Do sljedećeg posta,
Ćo :*

4 komentara:

  1. Nisam ali planiram kupiti neem masku i Himalaya gel za umivanje :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Nikako mi ne odgovara Himalaya maska za lice.... :((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Možda si ju predugo držala na licu, a ako imaš suhu i osjetljivu kožu lica savjetujem ti da ju uopće ne koristiš jer meni koja imam masnu kožu lica ova maska jedina uspije otkloniti sav sebum tako da on ne izbija na licu cijeli dan.

      Izbriši