Početna stranica

ponedjeljak, 31. kolovoza 2015.

Najbolji Essence proizvodi


U prošlom postu ovakvog tipa pisala sam o najboljim Rimmel proizvodima koje sam isprobala. Tekst možete pročitati ovdje. Danas sam odlučila iz svoje kolekcije izdvojiti Essence proizvode koji su mi najdraži. Prvo moram napomenuti da jako volim Essence. Probala sam proizvode s njihovog stalka za koje mislim da su odlični, ali i one za koje mislim da su potpuni promašaj, ali budući da te promašaje nisam puno platila ne žalim jako zbog toga. 


Prvi proizvod koji sam izdvojila nažalost više nije u ponudi. Radi se o Stay Matt Lip Cream-u u nijansi Smooth Berry. To je prvi proizvod ovakvog tipa koji sam probala. Podsjeća me na Rimmel Apocalips Lip Laquer s tim da je Essence formula više mat. Ovu nijansu obožavam, kao i pigmentiranost i trajnost na usnama i baš mi je žao što su ga povukli iz prodaje.

I love stage baza za sjenilo (5,25 KM) mi se sviđa jer ne ostavlja masni finiš, a i ne isušuje. Jako dobro prekriva. Da nijansa ne vuče na narančasto mogla bi se koristiti i kao korektor.  

I love extreme mascara (5,85 KM) je najbolja Essence maskara koju sam isprobala. Dobro razdvoji trepavice, izduži ih i daje solidan volumen. Ipak, postoji nešto što me živcira kod ove maskare, a to je vrh bočice koji je preširok pa na samoj četki ostane višak proizvoda i to otežava nanošenje. Da je taj vrat uži onda bi višak ostao u bočici, a ne na četkici. Kad bi to popravili maskara bi mi bila savršena.

Essence Liquid Ink (5,25 KM) je tuš kojeg uvijek imam u zalihama i nadam se da ga nikad neće povući iz asortimana.

Essence Stays no Matter What olovka za oči koja također više nije u prodaji, ali sam ju morala spomenuti jer je jedina od mojih Essence olovaka za oči koja traje cijeli dan i koja je super pigmentirana. Ovdje možete vidjeti kako izgleda u kutu oka.  
  
Essence sjenila mi nikad nisu bila nešto posebna sve dok nisam isprobala I love nude sjenila (5,25 KM). Za njih sam napisala recenziju u kojoj možete vidjeti i kako izgledaju na kapcima.

Essence Longlasting olovke za usne se još uvijek ne mogu nabaviti kod nas, a to je stvarno šteta jer su mi puno bolje od onih običnih Essence olovaka. Nijansa koju bih sigurno ponovno kupila je Plum Cake. Swatch možete vidjeti ovdje.




Što se tiče kistova, od onih koje sam isprobala, nisam bila zadovoljna jedino s kosim kistovima. Onaj stari s ljubičastom dlakom je jako slab, dlake uopće nisu gusto nabijene i teško je s njim izvući tuš, ne može poslužiti ni za popunjavanje obrva, a zeleni iz nove linije je još gori. Ostali, skroz solidno obavljaju svoju funkciju. Nisam primijetila da im opadaju dlake (i drške :D), a neke od njih koristim jako dugo. 


Koji su vaši omiljeni Essence proizvodi?
Žalite li za nekim proizvodom koji je povučen iz asortimana?

Do sljedećeg posta,
Ćo :*

Broj komentara: 10:

  1. Super serija postova! Nadam se pregledu jos kojeg branda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa i mislila sam još koji napisati :)

      Izbriši
  2. Nadala sam se da ce novi tekuci ruzevi biti nesto na fazon ovih stay matte, ali nisu, kao sjajila su. Nikako da catrice i essence izbace dobre tekuce mat ruzeve kao sto su aurini npr.
    I love nude sjenila volim, i kistove za oci, za obrve me ne sluze bas, kao ni za rumenilo, premekan za moj ukus.olovke za usne su mi bile super, zao mi sto promijenise satin mauve, i sad su tvrdje i ne mogu ih nositi kao ruzeve. :( all about matt fiksirajuci puder je isto nesto sto sam kupila nekoliko puta. Odlican mi je.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj vidjela sam te nove, dobro da nisam kupila jer sjajila ne volim. Što se tiče ovog kista za rumenilo ja ga koristim kad se iskonturiram i onda uzmem taj čist kist i njim blago pređem preko cijelog lica (osim očiju i usana naravno) i sve se fino poveže, linije ne izgledaju oštro. Puder i ja volim, ali ambalaža mi svaki put pukne, ma koliko se ja trudila oprezno s njim.

      Izbriši
  3. I ja pozdravljam ovaj tip posta, uvek saznam nesto novo :) Dosta toga Iz Essencea sam probala i bilo je par promasaja ( neka jumbo olovka, ajlajner u flomasteru..), ali sve u svemu je solidan brend. Volim olovke za usne, longlasting ajlajnere, rumenila, ruzevi su takodje solidni, malu ljubicastu cetkicu za blendovanje..Probacu i senke iz Nude linije. Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja ih volim čitati :) Promašaji su neizbježni kod svakog brenda. Ja jedino njihove pudere nisam probala jer mislim da se za to treba uložiti malo više novaca. Nude sjenila ti preporučujem :)

      Izbriši
  4. I Love Extreme je i meni omiljena Essence maskara, a olovke sam isprobala, kupila sam dvije nijanse, i dopadaju mi se, ali ne mnogo više od "starih" :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni su stare bile vrh u svoje vrijeme, a sad su mi nove bolje jer su teksturom mekše, a to mi bolje odgovara plus ne moram ih šiljiti :D ali o ukusima se ne raspravlja :)

      Izbriši
  5. Nisam probala ništa od ovoga ali volim njihove obične olovke za usne, tuš u shine verziji i princess maskare :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne mogu vjerovati. Ni kistove? Te sam olovke ubacila u post "top 10 ispod 10" jer su mi odlične, ali ove su mi ipak bolje.

      Izbriši