Početna stranica

nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Najbolji Rimmel proizvodi




Ako ste čitali moje postove onda ste vjerojatno primijetili kako često spominjem Rimmel. To mi je omiljeni drogerijski brend i smatram da nudi odlične proizvode za razumnu cijenu. Iz tog sam razloga odlučila posvetiti jedan post najboljim Rimmel proizvodima koje sam isprobala.



Rimmel Match Perfection Foundation 100 Ivory

Puder koji ima dewy finiš, ali svejedno ga volim jer ga „popravim“ puderom u kamenu. Za razliku od mat pudera koji na meni izgledaju cakey, ovaj licu daje prirodni izgled. Recenziju možete pročitati ovdje






Rimmel Lasting Finish Concealer 01 Porcelain


Ovo je najnoviji Rimmelov proizvod koji se pridružio mojoj Rimmel kolekciji. Jako dobro prekriva akne, ožiljke i mrljice na licu. Tekstura je dosta gusta pa je dovoljan jedan sloj za prekrivanje. Ako slučajno imate problem s nanošenjem ovog proizvoda savjetujem vam da ga malo zagrijete jer se tako ravnomjernije i lakše nanosi.


Rimmel Stay Matte Pressed Powder 01 Transparent


Ovo je prvi Rimmel proizvod koji sam kupila te ga otad stalno kupujem. Ovo mi je peto pakiranje dosad te mislim da ga još dugo neću prestati kupovati. 



Rimmel Lash Accelerator maskara


Maskara koja radi divne stvari za trepavice. Lako se nanosi, ne razmazuje se i predivno izduži trepavice. 

             

Rimmel Apocalips Lip Lacquer  Celestial

Swatch možete pogledati ovdje.
U zadnje vrijeme na usnama najčešće nosim neke roze nijanse, a ova je jedna od meni omiljenih. Mislim da je Rimmel među prvim brendovima koji su počeli s lip lacquer trendom. Nijansa, tekstura i  postojanost je ono što bih izdvojila kao najbolje karakteristike ovog proizvoda. Celestial je predivna prljavo roza nijansa koja je savršena za svakodnevnu šminku. Formula je tekuća i dovoljno je nanijeti samo jedan sloj jer je formula vrlo pigmentirana. Nakon što ga nanesete ne mrda s usana i odlično mi je to što tijekom dana ne moram nanositi nove slojeve. Ukoliko Celestial nije nijansa koja vam odgovara, savjetujem vam da provjerite i ostale nijanse jer ova linija donosi osam predivnih nijansi.



Rimmel Kate Lating Finish 08 Timeless All


Ovaj mi ruž ne može dosaditi. Nosim ga kad je proljeće, ljeto, jesen i zima – kad god mi se prohtije. Rimmel Kate Lating Finish 08 Timeless All je moj najdraži ruž. Postao je moj favorit onoga trenutka kad sam ga swatchala u DM-u i nestrpljivo čekala da dođem kući da ga nanesem. Nijansa je predivna nude koja naginje na rozu. Ruž je mat, ali ne isušuje i ne ostavlja osjećaj ljepljivosti. 



Rimmel 613 Midnight Rendezvous lak za nokte

Rijetko lakiram nokte, ali ovoj predivnoj tamno ljubičastoj nijansi nisam mogla odoljeti. Lak se brzo suši na noktima. Dovoljna su dva sloja za prekrivanje. Kako izgleda na noktima možete pogledati ovdje



Koji je vaš omiljeni Rimmel proizvod?

Broj komentara: 12:

  1. Definitivno puderi, bas sam mislila raditi usporedbu njihovih tecnih, obozavam ih. Ruzevi su takodjer odlicni samo treba probrati nijansu, dosta ih je staromodno i sa sedefom. osmicu volim jako. Malo mi smeta taj njihov miris, ali nista strasno, bolje mirisu od npr GR klasicnih. Korektor nisam probala a ni maskaru, a lakovi znam da su dobri. Nije los ni glam eyes tus.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je sljedeći na listi Wake me up puder. Čini mi se dobar i korektor iz te linije, ali ga kod nas nema. Taj sam tuš probala, ne znam je li do mog pakiranja, ali mi je previše vodenast pa ga nisam ni spominjala u postu.

      Izbriši
  2. Moram ovaj Apocalips kupiti više!!!!!!!!!!!!!!!! :D

    Znaš da sam luda za njihovim puderima i karminima! :DDDDD

    OdgovoriIzbriši
  3. Nikako da kupim ovaj stay matte puder a merkam ga vec pola godine. Valjda ga necu propustiti u sledecoj kupovini :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da nećeš jer je odličan :D

      Izbriši
  4. Probala sa jos davno njihov matirajuci puder i oduusevljena sam :) Sljedece sto kupujem je ovaj korektor jer izgleda jako primamljivo i steta ne probati :D Poz :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Više je kamuflaža nego korektor i svakako ga preporučujem :)

      Izbriši
  5. Sladak post :) I sve sto si napisala je tacno. Volim i ja Match Perfection puder, Stay Matte, Kate ruzeve. Dobri su i korektor u stiku i Extra Super Lash maskara. U vezi sa tim, jel daje Lash Acc. maskara gustinu trepavicama ? I ova kamuflaza me zainteresovala, ma volim Rimmel :) Kristina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :). Ja sam taj korektor u stiku htjela probati, ali su onda izbacili ovu kamuflažu pa sam nju uzela. Maskara daje skroz ok volumen, ali ništa pretjerano. Predviđam da će kamuflaža postati jako popularna. Ma Rimmel zadnjih par godina rastura :D

      Izbriši
  6. I ja volim Rimmel. :) 25h tečni puder i Stay Matte u kamenu obožavam. Osim njih lakovi za nokte su im baš dobri, kao i karmini. Vokela bih da probam i tečno rumeni, imaju fine nijanse. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puderi su im odlični. Rumenila ni ja nisam probala :).

      Izbriši