Početna stranica

srijeda, 14. listopada 2015.

Ebelin spužvica za puder

Prošli sam tjedan nabavila Ebellinovu verziju beauty blendera i od svih stvari u new inu koji sam objavila najviše sam se radovala isprobavanju ove spužvice. Originalni mi je beauty blender preskup za običnu spužvicu pa sam odlučila isprobati Ebelinov koji u DM-u košta 6,95 KM.


Prilikom nanošenja spužvicu operem i iscijedim te nanesem puder u točkama na lice, a zatim spužvicom utapkam puder u kožu. Vrh spužvice, odnosno dio koji se sužava, koristim na područjima oko nosa i očiju, a ostatak spužvice za čelo, obraze i bradu.


Čim završim šminkanje spužvicu odmah operem toplom vodom i šamponom jer sam primijetila da tako na njoj ne ostanu fleke od pudera, ako ju ostavim da se osuši s puderom u sebi onda ju je puno teže oprati. Što se tiče samih rezultata ja sam jako zadovoljna. Puder na koži izgleda prirodno i lijepo izblendano. Sviđa mi se i to što ne upija puno pudera, koristim jednaku količinu kao i kad blendam s kistom. Jedino što mi se zasad čini problematičnim je njeno pranje. Iskreno, prelijena sam prati ju svako jutro nakon što završim šminkanje, a i ne znam koliko će mi potrajati ako ju budem gnjavila svaki dan. Definitivno ću napisati update o tome kako se drži nakon par mjeseci.


To su moji prvi dojmovi o Ebelin spužvici.


Jeste li isprobale Ebelin spužvicu za puder? Kako vam se svidjela?


Broj komentara: 6:

  1. Koliko je mekana? Ja imam RT spužvicu koja je stvarno jako mekana i volim ju, ali ne volim svako malo davati 50 kuna za nju, pa se ovo čini kao jeftinija opcija. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je ova jako mekana u odnosu na one koje sam probala, nisam probala RT, ali jesam neke verzije s ebaya i dosta je mekša od njih.

      Izbriši
  2. Pozitivna strana je sto jako lepo izjednaci puder na licu. Losa strana je sto je potrebno vise pudera nego kada ga nanosimo prstima .. kao i to sto se mora stalno prati i nikad nije sasvim cist,a vrlo je tesko isprati ga od pudera i praska.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja koristim puder što jako dobro prekriva pa ne stavljam više nego inače, a što se pranja tiče, sinoć sam spužvicu ostavila u šalici u kojoj sam pomiješala vruću vodu i šampon, ujutro sam puno lakše i brže isprala sve s nje. Ja na ovoj svojoj još uvijek nemam fleka od pudera jer sam svaki put dosta dobro oprala, nadam se da će tako i ostati.

      Izbriši
  3. PO meni najbolja stvar za nanosenje pudera, probaj barem da ga peres na dva dana jer ces ga stvarno ubrzo unistiti :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probat ću ju ne koristiti svaki dan, a samim tim ju neću morati ni prati svaki dan :D

      Izbriši