Početna stranica

ponedjeljak, 28. ožujka 2016.

Organizacija male makeup kolekcije

Kad sam se tek počinjala zanimati za makeup uživala sam gledajući makeup kolekcije na youtube-u. Ono što mi se najviše sviđalo u vezi takvih videa su bili različiti načini na koje možete organizirati svoj makeup. Što se tiče organizacije, moram napomenuti kako i nisam baš najurednija osoba, ali volim kad je sve na svom mjestu i trudim se da tako većinom i bude.


Ukoliko i same pišete blog, ova moja kolekcija vam je vjerojatno smiješna, pogotovo ako je usporedite s onim kolekcijama koje možete vidjeti na youtube-u, a takve najčešće zauzimaju cijelu sobu. Ne zavidim djevojkama koje imaju pune ladičare šminke, ali se divim njihovoj posvećenosti i urednosti. Meni bi veća kolekcija od ove sadašnje vjerojatno stvarala opterećenje jer volim minimalizam.   




Moja kolekcija može stati u jednu malu ladicu te sam ju donedavno tako i organizirala, ali sam odlučila da postane malo funkcionalnija te sam nabavila ova dva ladičara i držač za ruževe u Jysku. 

Tu mi je uspjelo stati sve što svakodnevno koristim. Palete, trepavice i preparativu sam nastavila držati u ladici. Ogledalo je također iz Jyska, a kistove držim u čaši koju sam maznula od sestre.



Nisam htjela pokazivati cijelu makeup kolekciju jer kao što možete vidjeti nemam tako puno šminke, a i nije mi zanimljivo nabrajati proizvode koje imam. 



Meni se jako sviđa kako ovo sve izgleda na mojoj komodi, a i češće koristim te stvari sad, nego kad su mi bile u ladici.


Kako vi organizirate svoju kozmetiku?



Broj komentara: 17:

  1. Meni je ovo baš slatko organizirano :) A ja imam i previše nego što mi treba, čekam da se smjestim na jedno mjesto pa da to sve lijepo organiziram i riješim se viška.. ma da mi baš teško pada odvojiti se čak i od stvari koje sam samo jednom stavila :) Prokleto žensko haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) I ja sam imala sakupljačku fazu i to me gomilanje veselilo više nego što bi trebalo, ali sad me mori pa sam se uspjela riješiti svega što ne koristim, SKORO svega hehe. Imam jednu paletu koju nisam koristila dvije godine i mislim da joj je i rok istekao, ali ima lijepu ambalažu pa je čuvam, tako da te u potpunosti razumijem kad kažeš da ti se teško odvojiti od nekih stvari.

      Izbriši
  2. Najvaznije je baciti stare i potrosene proizvode koji zauzimaju mjesto. Izdvojim one koje koristim svaki dan i njih volim drzati na stolicu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se :) što jednostavnije, to bolje.

      Izbriši
  3. Meni je ovo savrseno. I sama volim minimalizam i ne vidim nista primamljivo u 20 kom rumenila npr kad se sve svede na potrebu za jednom ruzicastom i jednom breskvastom :-) no, ne osudjujem one kojima je cilj 20 ili 200 rumenila.
    Super organizirano, cak mi je i dekorativno.
    P.s. Drago mi je bilo vidjeti tvoj novi post.
    Suncica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala i da baš je dekorativno, svi primijete i razgledavaju kad uđu u sobu :) Što se tiče sakupljanja sve ovisi od osobe do osobe, ako nekoga usrećuje toliko rumenila, onda je to ok.
      Pauza je bila preduga, ali sad se bacam na pisanje :)

      Izbriši
  4. Prelijepo...Nemam ni ja puno vise proizvoda, ali me jedno vrijeme uhvatila sakupljacka manija pa sad ipak imam vise nego je potrebno...Mozda cu se osjećati ljepse ako se rijesim dijela stvari koje ne stizem koristiti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) nadam se da ćeš uspjeti.

      Izbriši
  5. Prelijepo...Nemam ni ja puno vise proizvoda, ali me jedno vrijeme uhvatila sakupljacka manija pa sad ipak imam vise nego je potrebno...Mozda cu se osjećati ljepse ako se rijesim dijela stvari koje ne stizem koristiti.

    OdgovoriIzbriši
  6. A šta ćeš i od skupljanja šminke ako ti stoji i ako ništa ne koristiš, bolje i malo ali funkcionalno. I ovo mi je super skroz, uredno i minimalistički. To ogledalo nisam vidjela u JYSKu a baš je dobro...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo tako, ovo mi je sad taman kako treba biti. Ogledalo sam kupila prošle godine, bilo je na akciji, nisam sigurna da ga još uvijek imaju.

      Izbriši
  7. sve je jako lijepo organizovano i bas zbog toga sto mi se sviđa interesuje me sa da li si ovaj organizator našla u skorije vrijeme u jysku jer ga ja nisam primjetila ali i možda zato što nisam ni znala da oni imaju tako nešto?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam ga davno kupila, mislim da im je to novo u ponudi, nisam ih prije viđala tamo.

      Izbriši
  8. Neet and tidy, bas lepo sredjeno i organizovano

    OdgovoriIzbriši
  9. Prelijepo izgleda! Sjećaš li se koliko si otprilike platila ove ladicare u jysku?

    OdgovoriIzbriši