Početna stranica

nedjelja, 29. siječnja 2017.

U mojoj torbi

Baš mi je zanimljivo gledati što tko nosi u svojoj torbi, naravno ne uživo haha, nego ovako u postovima. Zanimljivo je jer daje uvid u svijet i zanimanja vlasnika torbe. Po ovakvim se postovima isto vidi kako smo svi različiti.


Ovo je torba koju svakodnevno nosim. Kupila sam ju prije dvije godine u Deichmannu i uz često nošenje i dalje nema nikakvih oštećenja i dosta je kvalitetna s obzirom na to koliko sam ju platila (30ak maraka). Ove tri boje koje se nalaze na torbi su ionako boje koje najčešće nosim pa ju je lako i kombinirati, a doslovno se slaže uz sve. Nosim ju i kad u starkama idem u grad i kad izlazim. Da ju ponovno vidim u trgovini, opet bih ju kupila, toliko mi je dobra.


U torbi nosim samo osnovno i ne volim kad mi je prenatrpana i teška. Kao i svi nosim novčanik, obični crni koji mi je sestra kupila u Mulleru na sniženju za 30ak kuna. Imam ga skoro tri godine i još se dobro drži.


Sa sobom uvijek nosim i žvake, ključ od kuće i usb koji mi je potreban svaki dan jer stalno printam neke materijale, a i na njemu mi je glazba koju slušam u autu pa ga nikad ne zaboravljam.


Labello i maramice nikad ne zaboravljam ponijeti sa sobom, to je nešto što uvijek moram imati u torbi jer mi svako malo zatrebaju.



I na kraju, rokovnik i kemijska jer stalno nešto zapisujem i treba mi kalendar da znam što mi je kad. Znam da to sve mogu na mobitelu, ali puno lakše pamtim što sve trebam napraviti ako to sebi zapišem u rokovnik.

Mobitel isto uvijek nosim sa sobom, ali njega koristim za slikanje pa ga nemam čime uslikati.

Kao što vidite uopće nemam nikakve kozmetike u torbi jer volim da mi je jednostavno, da ne moram kopati po torbi i što je najvažnije da mi nije teška.


Kako izgleda sadržaj tvoje torbe? Nosiš li samo nužne stvari ili ju natrpaš?

Do sljedećeg posta,
:*

2 komentara: