Početna stranica

nedjelja, 26. ožujka 2017.

Omiljeni kistovi



Vremena se mijenjaju. Prije deset godina uopće nismo znali za kistove, a danas nam je nezamislivo šminkati se bez njih. Danas možete lako pronaći cijenom prihvatljive kistove kojima možete besprijekorno nanijeti šminku. Vjerojatno će nekima ovi koje spominjem biti preskupi, ali morate uzeti u obzir da od kistova uvelike ovisi kako će vam šminka na licu izgledati i zato vrijedi u njih malo više uložiti. 




Jedan od omiljenih kistova mi je Real Techniques powder brush. Koristim ga kad nanosim puder u kamenu, a dobar je i kad konturirate lice pa završite sve i imate osjećaj da ste pretjerali, onda ovim kistom možete spasiti stvar. Samo prijeđete njim preko cijelog lica da sve ujednačite i to je to. Izuzetno je mekan i fluffy. Ovaj sam kist naručila s iHerba i s poštarinom me ispao 20 KM.



Za tekući puder uvijek koristim blender, ali ukoliko ne volite blendere kist koji bih vam preporučila je Real Techniques expert face brush, ja ga inače koristim za konturiranje. Možete ga koristiti za nanošenje tekućeg pudera, pudera u prahu, rumenila, bronzera i highlightera. Definitivno se isplati kupiti ga. Na iHerbu ga s poštarinom možete kupiti za nekih 20ak KM.



Ova dva kista na slikama iznad su Blush 32 i elf ultimate blending brush imaju iste funkcije kao i Real Techniques kist iznad te su otprilike iste cijene, s poštarinom će vas izaći 20 KM.



Kistovi koji su mi odlični za nanošenje baznog sjenila na kapak su iz Real Techniques starter seta. Set je trenutno rasprodan na iHerbu, ali inače košta nekih 25 KM.




Kist za blendanje sjenila koji obožavam i kojim u jednom potezu možete izblendati sjenilo je Zoeva 221/ luxe soft crease. Znam da nije dostupan kod nas pa sam ispod navela pristupačnije varijante.



Bipa i Blush kistovi za blendanje su jako povoljni, a odlično izblendaju sjenilo i imam ih jako dugo, a još uvijek izgledaju kao novi.




I na kraju, dva kista za obrve koje sam naručila s ebaya. Došli su u setu koji možete vidjeti na slici i od tog cijelog seta jedino oni valjaju i jedino sam njih sačuvala.

Set sam platila nekih 18 KM i dobro mi je poslužio kad sam tek počela šminkati, ali su poslije počele opadati dlake i drške pa sam sačuvala samo ova dva kista.



Ovo su mi najdraži kistovi i koristim ih skoro svakodnevno, a vjerujem da će i većini odgovarati.

Do sljedećeg posta,
:*

Nema komentara:

Objavi komentar