Početna stranica

subota, 8. travnja 2017.

New in #7

Mjesecima sam zaobilazila cm i dm jer mi ništa nije trebalo i onda sam prošli mjesec kupila par stvari koje su mi bile neophodne i u korpu ubacila još par koje sam stvarno već duže vrijeme željela isprobati. Većinu sam uspjela uloviti na sniženju. Nema puno šminke jer se trudim da prvo iskoristim ovo što već imam.


Dugo sam prala kosu bez regeneratora jer mi se inače brzo zamasti i bilo je ok sve dok nisam primijetila da mi se kosa elektrizira pa sam odlučila kupiti regenerator. Izabrala sam ovaj Nivein, kupila sam ga na sniženju za 3,65 KM. Miriše na njihovu poznatu plavu kremu. Stavim ga samo malo i to na vrhove i jako mi se sviđa kako djeluje. Bio snižen ili ne definitivno ga opet kupujem.

Morala sam i ja isprobati Lorealovu masku o kojoj svi pišu. Isto sam ju kupila na sniženju za 8,30 KM. Koristila sam ju tek triput, ali već vidim promjene. Pomjerila mi je pranje kose za jedan dan i prezadovoljna sam. Također, nakon nje kosa predivno miriše i miris se zadržava sve dok ju ponovno ne operem.

Kupila sam i šampon za suho pranje jer mi stvarno ponekad dobro dođe. Ovo je neka veća verzija Girlz Only šampona i za 5,50 km dobijete 200 ml.


Kupila sam i Niveinu dnevnu kremu za masnu kožu jer sam potrošila svoj Balea aqua serum. Isto sam ju kupila na sniženju, ali sam naravno bacila račun i ne mogu se sjetiti koliko je bila. Uglavnom, ugodnog je mirisa i stvarno dobra stvar ukoliko imate masnu kožu.  


Ovo je prvi proizvod iz Avona na blogu i prvi put da sam nešto naručila od njih. Kremu sam platila 20 KM, ali ju inače možete naći i dosta jeftinije u katalogu. Sastoji se od dva ograđena dijela, jedan sadrži kremu, a drugi gel. Ovo mi je zasad najdraža okoloočna krema jer najbolje hidratizira to područje, a nije premasna.


Garnier micelarnu spominjem skoro u svim favoritima pa mislim da znate što mislim o njoj.


Dove dezodorans s najdivnijim mirisom ikad. Prvo sam kupila samo jedan dok je bio snižen na 3 KM u CM-u, a kad sam se uvjerila koliko je dobar otišla sam po još dva. Da postoji ovakav parfem ja bih ga odmah kupila, divan, divan.


Essence gel za obrve u nijansi 02 browny brows je odličan ako trebate obuzdati lude obrve. Platila sam ga 5,25 KM.


I na samom kraju maskara koju sam kupila jer je došlo vrijeme da kupim novu. Artdeco Amazing Effect maskara je odlična ako želite dobiti na duljini trepavica jer ih razdvoji i izduži i sviđa mi se kako izgledaju s njom.


Jeste i probale koji od ovih proizvoda? Kako vam se čini? 

Do sljedećeg posta,
:*

Nema komentara:

Objavi komentar